1130
http://www.elladaparagei.gr/media/com_jbusinessdirectory/pictures/companies/262/cropped-1555316773.png

Η ΜΑΡΚΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Αξιώσεις

16ο χλμ Αθηνών-Λαμίας, Κηφισιά 145 64, Αττικής

Γκαλερί

Στοιχεία επιχείρησης

Η εταιρεία της Μάρκας του Καταναλωτή «Ποιος είναι το Αφεντικό;» έχει σαν σκοπό να δώσει λύσεις σε προβλήματα στον αγροδιατροφικό τομέα και νόημα στη κατανάλωσή μας έχοντας οδηγό τον καταναλωτή.

Αποφασίσαμε οι καταναλωτές, από ΠΑΘΗΤΙΚΟΙ ΔΕΚΤΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ να γίνουμε ΚΟΙΝΩΝΟΙ’ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ σε όλη τη διαδικασία παραγωγής των προϊόντων μας.

Εμείς οι καταναλωτές έχουμε ηθικό δικαίωμα να γνωρίζουμε τι καταναλώνουμε, τον τόπο και τον τρόπο παραγωγής του κάθε προϊόντος και να εκφράζουμε την άποψή μας. Θέλουμε να γνωρίζουμε το κάθε ευρώ που επενδύουμε πως και σε ποιον μοιράζεται, από το χωράφι και το στάβλο του παραγωγού μέχρι το ράφι του καταστήματος, πριν φτάσει στα χέρια μας. Θέλουμε να ξέρουμε, πως τα χρήματα που επενδύουμε αγοράζοντας ένα προϊόν, είναι αρκετά για να επιβιώνει ο παραγωγός του. Αλλά και ακόμη πιο μακριά. Θέλουμε να ξέρουμε πως οι δικές μας επιλογές μπορούν να επηρεάσουν θετικά τη διατροφή μας, την ανάπτυξη του κλάδου της γεωργίας, το περιβάλλον.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, εμείς οι καταναλωτές αποφασίσαμε να εμπλακούμε ενεργά και να δημιουργήσουμε τη δική μας μάρκα. Τη Μάρκα του Καταναλωτή “Ποιος είναι το Αφεντικό;”.

Μία πρωτοβουλία που ξεκίνησε από τη Γαλλία. Η πορεία του μοντέλου έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία, κάνοντας τη Μάρκα του Καταναλωτή τη μεγαλύτερη επιτυχία στον αγροδιατροφικό τομέα τα τελευταία 30 χρόνια. Εκατομμύρια προϊόντα πωλούνται κάθε εβδομάδα και περισσότερες από 1500 οικογένειες αγροτών επιβιώνουν σήμερα χάρη σε αυτή.

Εμείς, βασιζόμενη στην ιδέα τους, απορροφώντας τη δική τους τεχνογνωσία και εμπειρία, εφαρμόζουμε το μοντέλο αυτό στην Ελλάδα. Και δεν είμαστε οι μόνοι. Βέλγιο, Ισπανία, Ιταλία, Μαρόκο, Γερμανία, Αγγλία είναι μερικές από τις χώρες που έχουν μπει στην ίδια πρωτοβουλία.

Το μοντέλο θέλει μέσα από μία σειρά ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής πάνω σε καταναλωτικά προϊόντα της καθημερινότητας, να αποφασίζει ο καταναλωτής για ένα προϊόν, με ποια κριτήρια θα κατασκευάζεται (προδιαγραφές), την ποιότητά του και σε ποια τιμή θα βγαίνει στην αγορά. Για κάθε προϊόν λοιπόν δημιουργούμε ένα ερωτηματολόγιο με πιθανές προδιαγραφές τις οποίες θέτουμε στη διάθεση του καταναλωτή online στη πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr .

Για να γίνει η σχεδίαση του ερωτηματολόγιου μελετούμε με τους εταίρους μας όλους τους άξονες: τεχνικούς, ποιοτικούς, οικονομικούς, περιβαλλοντικούς και κοινωνικούς. Συναντάμε κάθε έναν από τους παράγοντες (παραγωγούς, βιομηχανίες) και προσδιορίζουμε τους περιορισμούς που έχουν, την τεχνογνωσία, τις δυνατότητες προόδου σε κάθε τομέα που μπορεί να κάνει το προϊόν αυτό καλύτερο.  Έτσι μετά από αρκετές ανταλλαγές απόψεων, εντοπίζουμε και προτείνουμε στην κοινότητά των καταναλωτών  τη σειρά από ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Η απάντηση για τη κάθε επιλογή έχει κοστολογηθεί. Έτσι ο καταναλωτής μπορεί να δει ζωντανά το αντίκτυπο της κάθε επιλογής του στη τελική τιμή του προϊόντος.

Τα προϊόντα στη συνέχεια παράγονται, συσκευάζονται και διανέμονται στα καταστήματα σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουμε ορίσει οι καταναλωτές. Οι καταναλωτές, αναλαμβάνουμε ενεργό ρόλο και στους τομείς της διαφήμισης  και της εμπορικής προώθησης. Ενεργοί καταναλωτές. Αυτό επιτρέπει μια σημαντική εξοικονόμηση στη τελική τιμή πώλησης από την οποία επωφελείται ο παραγωγός. Οι καταναλωτές αγοράζοντας τα προϊόντα μας στηρίζουμε τον παραγωγό τους, ο οποίος θα αμείβεται καλύτερα.

 

Η διαδικασία θα είναι διαφανής και δίκαιη. Εφαρμόζεται ένας διπλός έλεγχος. Ο πρώτος είναι ένας τεχνικός έλεγχος από ανεξάρτητο οργανισμό πιστοποίησης ο οποίος πηγαίνει στον παραγωγό και τον μεταποιητή να πραγματοποιήσει τις απαραίτητες αναλύσεις και να επαληθεύσει τη συμμόρφωση με τις προδιαγραφές. Ο δεύτερος είναι ο ηθικός έλεγχος: διοργανώνουμε επισκέψεις σε παραγωγούς και βιομηχανίες, προσκαλώντας τακτικά μια δωδεκάδα μελών της κοινότητας των καταναλωτών να έρθουν και να δουν με τα μάτια τους επί τόπου και να θέσουν οποιεσδήποτε ερωτήσεις επιθυμούν. Οι επισκέψεις αυτές μαγνητοσκοπούνται και αναμεταδίδονται στο διαδίκτυο, έτσι ώστε οποιοσδήποτε καταναλωτής να μπορεί να έχει πρόσβαση και να διατυπώνει τη γνώμη του.

 

Είναι κατανοητό ότι η "Μάρκα του Καταναλωτή" έχει πολύ δυνατό κοινωνικό πρόσημο, μιας και θα εξασφαλίσει πολύ καλύτερες οικονομικές απολαβές για τους παραγωγούς, νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για τους νέους στη χώρα. Στήριξη των ελληνικών προϊόντων και ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας.

 

Οι καταναλωτές είμαστε οι βασικοί επενδυτές των καταναλωτικών προϊόντων, εκείνοι που αποφασίζουμε για το τι θέλουμε να έχουν στο τραπέζι μας. Αλλά και εκείνοι που θα πρέπει να εξασφαλίσουμε αυτούς που με κόπους και ρίσκα φροντίζουν ώστε τα προϊόντα αυτά να φτάνουν σε κάθε σπίτι.

 

Η πρωτοβουλία αυτή είναι η συμβολή μας σε έναν πιο δικαίο και βιώσιμο κόσμο. Οι καταναλωτές δίνουμε τη δυνατότητα στους παραγωγούς όχι μόνο να να ζουν από το επάγγελμά τους αλλά να έχουν και την επενδυτική δυνατότητα να μας εξασφαλίζουν συνεχώς ποιοτικά και υπεύθυνα προϊόντα, υγιεινά, που συμβάλουν στη διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος. Χάρη στην επένδυση του κάθε καταναλωτή, μία αλυσίδα δίκαιων ανταλλαγών δημιουργείται, με αποτέλεσμα την υποστήριξη της Ελληνικής παραγωγής, την ανάπτυξη του γεωργικού τομέα, τη δημιουργία νέων ευκαιριών για τους νέους που θέλουν να ασχοληθούν στο κλάδο, την υποστήριξη της Ελληνικής Οικονομίας.

 

Συνοψίζοντας λοιπόν, η Μάρκα του Καταναλωτή είναι επί της ουσίας, ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ παραγωγών και καταναλωτών. Μία πρωτοβουλία για τη δημιουργία προϊόντων με τη συμβολή του καταναλωτή σαν συντονιστή, εγγυητή και συνδετικό κρίκο. Ένα μοντέλο που στηρίζεται στη πλήρη διαφάνεια, ισότητα, αλληλεγγύη και την υγεία.

 

Τελικά, αύριο, αγοράζοντας ένα προϊόν της μάρκας του καταναλωτή «Ποιος είναι το Αφεντικό;», θα αγοράζουμε πολύ περισσότερα από ένα απλό προϊόν. Θα αγοράζουμε μια ιστορία, ένα όραμα για έναν καλύτερο κόσμο, με βάση τις οικουμενικές αξίες, το σεβασμό, την υπευθυνότητα και τη δέσμευση.

Η εταιρεία της Μάρκας του Καταναλωτή "Ποιος είναι το Αφεντικό;" παρουσίασε και ανέλυσε την ιδέα και τον τρόπο ανάπτυξής της στο πρόσφατο Forum Αγροδιατροφής μονοπωλώντας το ενδιαφέρον. Η πρωτοβουλία αυτή είχε σκοπό να φέρει σε επαφή παράγοντες από την Ελλάδα και την Γαλλία προκειμένου να εξετάσουν από κοινού ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης στον τομέα των τροφίμων, να προβούν σε καταγραφή νέων προτάσεων και τεχνολογιών στον τομέα αυτό.

Αυτός είναι και ο λόγος που το Το Ελληνογαλλικό Εμπορικό και Βιομηχανικό επιμελητήριο προσκάλεσε τη Μάρκα του Καταναλωτή "Ποιος είναι το Αφεντικό;" στο ‘’Αγροδιατροφικό Forum , Τομέας Τροφίμων-Πυλώνας Ανάπτυξης’’. Γιατί η πρωτοβουλία μας αποτελεί παράδειγμα για την ανταλλαγή ιδεών, εμπειρίας και τεχνογνωσίας ανάμεσα στις δύο χώρες.

 

Λέξεις-κλειδιά:

Τοποθεσία χάρτη

Οδηγίες χάρτη

Προφίλ ιδιοκτήτη

EasySocial not installed!!

Στοιχεία επικοινωνίας

Χαράλαμπος Κώτσου (+)

Κοινωνικά δίκτυα